A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. További információ. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.
Kategóriák

Fontos szállítási információk

Kerékpár szállításunk! Cégünk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el Hozzád a megrendelt termékeket!

Magyarázat raktár állapotokhoz

Mit jelent az, hogy Webáruházunk raktárában: Raktáron?

A webshopunkban megtalálható összes raktáron lévő termék azonnal átvehető / megvásárolható helyi üzletünkben. Raktárkészletből hiányzó termékeink csakis azért vannak fent oldalunkon, mert vagy hamarosan megérkezik raktárunkba vagy pár napon belül beszerezhető beszállító partnereinktől. Ez esetben csak egy e-mail cím megadásával lehetőséged van jelezni, hogy vásárolni szeretnél vagy csak érdeklődsz az adott termék után. Ezt követően mihamarabb visszajelzünk neked, a termék elérhetőségéről és várható szállítási idejéről.

A következő kiszállítási opciók közül tudod kiválasztani a számodra legoptimálisabbat:

FoxPost Csomagautomata

Rendelésed országszerte 62 csomagautomatánál veheted át akár már másnap.
A szállítási költség: 1300 Ft.

Hogyan működik?
A FoxPost Csomagautomata működéséről itt olvashatsz részletesebben: http://www.foxpost.hu/csomagatvetel-hogyan/

Hol találhatok automatát?
Találd meg a számodra legközelebbi automatát! Folyamatosan bővülő listából válogathatsz. Országszerte már 62 csomagautomatát vehetsz igénybe, melyekről részletesen itt tájékozódhatsz rendelés előtt: http://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/


GLS futárszolgálat

Csomagod a GLS futárszolgálatnak történő átadásától számítva 24 órán belül lesz kiszállítva.
Szállítási költség utánvét esetén: 2200 Ft.
Szállítási költség előreutalás esetén: 1800 Ft.

A csomag útja a csomagszám segítségével interneten is nyomon követhető a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon.
A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheted:
(+36 46 791 407, bikegift.hu@gmail.com)

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy a jelenleg aktív fiókod címét add meg.

A futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja. Csomagod átvételekor készpénzzel, vagy helyszínen bankkártyával is fizethetsz.
Ha nem szeretnél a helyszínen fizetni, akkor javasoljuk az online bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni.

Személyes átvétel

A megrendelt csomagod személyesen is átveheted üzletünkben
Címünk: 3516 Miskolc, Excelsior Sportcentrum Pesti út 62.

Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen keresztül értesítünk. A FoxPost pedig a csomag feladásától számított akár 24 órán belül értesít a termék érkezéséről.

Csomagod útja a csomagszám segítségével interneten is nyomon követhető a http://www.foxpost.hu/csomagkovetes/ oldalon.
A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheted:
( +36 46 791 407, bikegift.hu@gmail.com )

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, melyet eleve használsz!

A Csomagautomatánál csak bankkártyás fizetésre van lehetőség, amikor a csomagot felveszed.
Ha nem szeretnél a helyszínen fizetni, akkor javasoljuk az online bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni. Kártyaelfogadó partnerünk a Barion Zrt. 

Barion - VISA -VISA Electron -Master Card - Mastero - American Express

 

 

Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében

Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben (a fizetési mód kiválasztása után), a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.

Tartalomhoz tartozó címkék: Gyakran Ismételt Kérdések